Witam
Od dłuższego czasu próbuje się skontaktować z działem obsługi klienta wysłałem kilka maili pierwszy ko września kolejne po wpłaceniu depozytu i zero odezwu nr telefonu raz udało mi się dodzwonić w listopadzie po uzyskaniu informacji o braku czegoś w moich dokumentach wysłałem do nich list otrzymałem potwierdzenie, że 3 dni później dokumenty zostały odebrane przez pracownika Aero2 jednak od tamtego czasu zero kontaktu z firmą, Dzwonie po 30 min ... i też nikt nie odbiera ? czy to tak zwykle czy po prostu ja mam takiego pecha ??
Problem z kontaktem z bok
Ja też tak czekałem jak Ty, napisałem skargę do UKE w której opisałem problem, po której w połowie stycznia otrzymałem kartę, a czekałem od Listopada.
Ja też miałem problem z dostaniem karty, było jakieś opóźnienie ale po telefonie do BOK się wyjaśniło. Tylko, że to było chyba w wrześniu/październiku wtedy się chyba szło jeszcze dodzwonić.
Próbuj dzwonić z rana od razu po rozpoczęciu pracy ktoś pisał na forum, że się tak dodzwonił.
Próbuj dzwonić z rana od razu po rozpoczęciu pracy ktoś pisał na forum, że się tak dodzwonił.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatni post
-
- 2 Odpowiedzi
- 8854 Odsłony
-
Ostatni post autor: Milek
-
- 5 Odpowiedzi
- 5032 Odsłony
-
Ostatni post autor: Zecik123
-
- 9 Odpowiedzi
- 6705 Odsłony
-
Ostatni post autor: szopen
-
- 2 Odpowiedzi
- 3004 Odsłony
-
Ostatni post autor: LwiaPaszcza
-
- 3 Odpowiedzi
- 3183 Odsłony
-
Ostatni post autor: cpt. Nemo
-
- 0 Odpowiedzi
- 2261 Odsłony
-
Ostatni post autor: Shirow
-
- 1 Odpowiedzi
- 2821 Odsłony
-
Ostatni post autor: Milek
-
- 5 Odpowiedzi
- 14099 Odsłony
-
Ostatni post autor: jakubd
-
- 2 Odpowiedzi
- 2699 Odsłony
-
Ostatni post autor: kpbd
-
- 3 Odpowiedzi
- 3574 Odsłony
-
Ostatni post autor: Malikos