Problem z mailem

Wszystko na temat sieci Aero2 i usługi bezpłatnego dostępu do internetu BDI. Zasięg, wiadomości, problemy, informacje techniczne, różne pytania. Jak działa BDI, do kiedy będzie działał bezpłatny internet, jak uzyskać kartę, konfiguracja, opinie, testy, problemy techniczne.
Johnny
Początkujący forumowicz
Posty: 1
Rejestracja: 26 lut 2012, 01:31
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Kontakt:

Problem z mailem

Post autor: Johnny »

Witam

Mam do Was pytanie i zarazem proszę o podpowiedź. W dniu 23 lutego postanowiłem wypełnić wiosek online na stronie aero, wszystko wypełniłem, natomiast nie dołączyłem na tym wniosku pliku pdf z potwierdzeniem wpłaty. Problem mój polega na tym że żaden mail od aero z potwierdzeniem zamówienia do mnie do dzisiaj nie przyszedł, pomyślałem więc że być może zrobiłem w mailu literówke i w związku z tym postanowiłem jeszcze raz się zarejestrować, tutaj drugi problem pisze że 'Wystąpił błąd: Nr PESEL: 1111111111 był rejestrowany 2012-02-23 17:53:54. Nie mogę im odesłać żadnych dokumentów ponieważ nie mam na @ potwierdzenia zamówienia, co mam w tym wypadku zrobić?

Proszę o pilną pomoc i wyrozumiałość.
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post