Problem z mailem
: 26 lut 12, 1:48
Witam
Mam do Was pytanie i zarazem proszę o podpowiedź. W dniu 23 lutego postanowiłem wypełnić wiosek online na stronie aero, wszystko wypełniłem, natomiast nie dołączyłem na tym wniosku pliku pdf z potwierdzeniem wpłaty. Problem mój polega na tym że żaden mail od aero z potwierdzeniem zamówienia do mnie do dzisiaj nie przyszedł, pomyślałem więc że być może zrobiłem w mailu literówke i w związku z tym postanowiłem jeszcze raz się zarejestrować, tutaj drugi problem pisze że 'Wystąpił błąd: Nr PESEL: 1111111111 był rejestrowany 2012-02-23 17:53:54. Nie mogę im odesłać żadnych dokumentów ponieważ nie mam na @ potwierdzenia zamówienia, co mam w tym wypadku zrobić?
Proszę o pilną pomoc i wyrozumiałość.
Mam do Was pytanie i zarazem proszę o podpowiedź. W dniu 23 lutego postanowiłem wypełnić wiosek online na stronie aero, wszystko wypełniłem, natomiast nie dołączyłem na tym wniosku pliku pdf z potwierdzeniem wpłaty. Problem mój polega na tym że żaden mail od aero z potwierdzeniem zamówienia do mnie do dzisiaj nie przyszedł, pomyślałem więc że być może zrobiłem w mailu literówke i w związku z tym postanowiłem jeszcze raz się zarejestrować, tutaj drugi problem pisze że 'Wystąpił błąd: Nr PESEL: 1111111111 był rejestrowany 2012-02-23 17:53:54. Nie mogę im odesłać żadnych dokumentów ponieważ nie mam na @ potwierdzenia zamówienia, co mam w tym wypadku zrobić?
Proszę o pilną pomoc i wyrozumiałość.