Problem z mailem potwierdzającym

Wszystko na temat sieci Aero2 i usługi bezpłatnego dostępu do internetu BDI. Zasięg, wiadomości, problemy, informacje techniczne, różne pytania. Jak działa BDI, do kiedy będzie działał bezpłatny internet, jak uzyskać kartę, konfiguracja, opinie, testy, problemy techniczne.
Mierniczy
Początkujący forumowicz
Posty: 3
Rejestracja: 5 mar 12, 15:29
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Problem z mailem potwierdzającym

Post autor: Mierniczy »

Witam wszystkich,
Jako że jest to mój pierwszy post na tym szacownym Forum, które znacznie pomaga w kwestiach związanych z BDI AERO2 proszę o wyrozumiałość tudzież o pomoc w tytułowej kwestii. Mianowicie prawie dwa tygodnie temu dokonałem rejestracji online wypełniając formularz na oficjalnej stronie AERO2. Niestety do dziś nie dostałem maila potwierdzającego, który wg instrukcji należy wydrukować, podpisać i wysłać z dodatkowymi papierami typu: ksero dowodu, wydruki potwierdzeń przelewów. Z Waszych maili wiem, że kontakt z firmą jest prawie niemożliwy, stąd też zastanawiam się cóż teraz byłoby najlepiej zrobić. Oświećcie mnie, czy mógłbym sam wydrukować formularz w postaci pdf-owej, wypełnić go a następnie z potrzebnymi papierami wysłać pocztą poleconym...?
A drugie pytanko, to jak długo czekaliście na tego maila potwierdzającego rejestrację, może to aż tyle czasu trwa, a ja niepotrzebnie kombinuję...?
Pozdrawiam forumowiczów
studzin
Początkujący forumowicz
Posty: 14
Rejestracja: 13 sty 12, 19:36
Lokalizacja: tcz
Kontakt:

Post autor: studzin »

Mail przychodzi praktycznie od razu. W przypadku mojego ojca była literówka w adresie i też mail nie dochodził, zadzwoniłem (udało mi się dodzwonić za pierwszym razem), przedstawiłem pani sytuacje, potwierdziłem dane, pani zmieniła i po 5 minutach miałem formularz na skrzynce.
Bodzio
Początkujący forumowicz
Posty: 3
Rejestracja: 7 maja 12, 13:39
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Bodzio »

Witam!
Też mam ten sam problem. Formularz przesłałem 4.05 (wraz z potwierdzeniem przelewu) i cisza. Myślałem, że to przez "długi weekend", ale dzisiaj dalej nic. Dzwoniłem (oczywiście nikt nie odbiera), pisałem maile (już cztery) i cisza. I teraz pytanie: pisać skargę do UKE (nie na opieszałość, tylko na to, że obracają moimi pieniędzmi, a ja nawet nie jestem na końcu kolejki po kartę), zwrócić się o zwrot pieniędzy czy czekać (tylko do kiedy?), a może od razu z grubej rury: do prawnika i niech on się już martwi, co dalej?

A może niepotrzebnie się żołądkuję?
@Mierniczy
Udało Ci się jakoś sprawę załatwić?

Pozdrawiam
Bodzio
aero
Stały bywalec
Posty: 409
Rejestracja: 11 sty 12, 10:19
Lokalizacja: Internet
Kontakt:

Post autor: aero »

Nie tylko Ty jesteś w kolejce, przed tobą są setki, jak nie tysiące zamówień.
Nie tylko Online, także zwykłym przelewem i przesyłką pocztą.
Moja rada - poczekaj, ja zamawiając normalnie, czekałem ok. 60 dni, zdenerwowany napisałem skargę do UKE i za parę dni karta była domu.
Ostatnio zmieniony 7 maja 12, 14:10 przez aero, łącznie zmieniany 1 raz.
Bodzio
Początkujący forumowicz
Posty: 3
Rejestracja: 7 maja 12, 13:39
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Bodzio »

@aero
Dzięki za odpowiedź. Ale chodzi o to, że ja jeszcze nie jestem w kolejce. Rozumiem, że trzeba grzecznie czekać i nie pyskować, ale ja nie mogę wysłać zamówienia pocztą (ani skany dowodu osobistego i potwierdzenia wpłaty), bo mi nie przyszło potwierdzenie rejestracji, czyli de facto nie jestem zarejestrowany w kolejce. Piszesz, że czekałeś 60 dni, ale na co? na rejestrację? czy na kartę? (wychodzi mi że na kartę). Jeśli się mylę, popraw mnie. A ja pytam o zwrotnego maila potwierdzającego rejestrację (z danymi, które mogę wydrukować i wysłać zwykłą pocztą zgodnie z regulaminem).

Pozdrawiam
Bodzio
aero
Stały bywalec
Posty: 409
Rejestracja: 11 sty 12, 10:19
Lokalizacja: Internet
Kontakt:

Post autor: aero »

Czekałem na kartę.
Z początku wysłałem formularz Online, ale bez skanu Dowodu Osobistego i potwierdzeń przelewów.
To był początek Listopada jak zaczynałem przygodę z Aero2.
Później tego nie uzupełniłem i wysłałem normalnie zwykły przelew i dokumenty pocztą.
Oczywiście mail do mnie nie dotarł. Nie odbierali telefonów.
Zgłosiłem upomnienie do UKE i kartę za parę dni miałem w domu.
UKE odpisało mi na maila, że Aero2 nie może zdążyć z realizacją zamówień i przepraszają za problemy.
Mierniczy
Początkujący forumowicz
Posty: 3
Rejestracja: 5 mar 12, 15:29
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: Mierniczy »

Bodzio pisze:
A może niepotrzebnie się żołądkuję?
@Mierniczy
Udało Ci się jakoś sprawę załatwić?

Pozdrawiam
Bodzio
Vitaj,

Bodzio, miałem identyczny przypadek jak Ty. Nie dostałem maila potwierdzającego, który de facto powinien z automatu trafiać do człowieka. Ja nie czekałem w nieskończoność, po tygodniu zacząłem wydzwaniać do AERO Warszawa, oczywiście trzeba było być bardzo cierpliwym i atakować z rana, przed południem i po południu. Po gdzieś tak 2-3 dniach w końcu jakaś panna (a może mężatka ;-)) odebrała telefon i summa sumarum otrzymałem tego maila z wypełnionymi polami formularza. I na sam koniec pocieszając Ciebie dodam, że kartę już mam, wszystka hula i śmiga aż miło, tak że bądź cierpliwy i nie poddawaj się...

Pozdraw
Bodzio
Początkujący forumowicz
Posty: 3
Rejestracja: 7 maja 12, 13:39
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Bodzio »

Aero, Mierniczy - wielkie dzięki za zainteresowanie i odpowiedzi! W końcu udało się! :) BOK odpisał (po piątym mailu, nie dałem rady się dodzwonić). Przysłali formularz i napisali, że nie było zgodności adresu e-mail i mam poprawić ręcznie na załączonym formularzu zgłoszeniowym. Nie za bardzo zrozumiałem: może chodzi o to, że nie mogąc się doczekać odpowiedzi na maile z prośbą o informację wysyłane z adresu podanego w formularzu (pomyślałem, że może system wrzuca je do spamu), zacząłem wysyłać maile z innego adresu (ale to niczego nie wyjaśnia). No nic, mam formularz (poprawiłem maila na ten, z którego wysyłałem wiadomości z prośbą o informacje) i wysyłam wszystko pocztą, no i będę czekał cierpliwie. Tak więc wychodzi na to, że w razie tego typu problemów z rejestracją za wszelką cenę trzeba się skontaktować z BOK-iem. Jeszcze raz dzięki za pomoc!

Pozdrawiam
Bodzio
miker
Początkujący forumowicz
Posty: 3
Rejestracja: 4 cze 12, 12:44
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: miker »

Dzisiaj wypełniałem formularz online i również nie otrzymałem maila potwierdzającego z formularzem.
Próbowałem się dodzwonić - bez sukcesu.
Posłałem 2 maile i na drugiego dostałem odpowiedź, że w tej chwili czekają na aktualizację bazy online, jak się pojawi to dostanę mail z formularzem.

Czekam więc cierpliwie :)

Dam znać jak coś się ruszy w temacie.
inzkulozik
Początkujący forumowicz
Posty: 3
Rejestracja: 31 maja 12, 8:24
Lokalizacja: Krakow
Kontakt:

Post autor: inzkulozik »

Nie prościej wysłać od razu polecony?
ODPOWIEDZ
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post