Witam, od dwóch dni zauważyłem problem z funkcjonowaniem AERO2- mimo prawidłowego połączenia z AERO2 prędkość pobierania danych spada do 0 co uniemożliwia korzystanie z internetu- strony w ogóle się nie ładują.
Może ktoś z forumowiczów miał podobny problem i podpowie mi jego rozwiązanie? z góry dziękuję
Ps- z aero korzystam na laptopie z win7 do tego mam modem zte mf823 +antena kierunkowa
problem z pobieraniem danych
-
- Początkujący forumowicz
- Posty: 3
- Rejestracja: 22 cze 14, 12:44
- Lokalizacja: Koronowo
- Kontakt:
-
- Początkujący forumowicz
- Posty: 3
- Rejestracja: 22 cze 14, 12:44
- Lokalizacja: Koronowo
- Kontakt:
w lepszej lokalizacji działa chyba to zależny też od zasięgu im lepszy tym lepiej pobiera dane
No na pewno
從我的 用 Galaxy Note II LTE 發送
從我的 用 Galaxy Note II LTE 發送
-
- Początkujący forumowicz
- Posty: 3
- Rejestracja: 22 cze 14, 12:44
- Lokalizacja: Koronowo
- Kontakt:
Thunderer, masz rację. raczej to wina tej sieci. Łącze się z różnymi nadajnikami- o różnej sile sygnału i co jakiś czas, mimo dobrego sygnału, pobieranie spada do 0 i nie da się z tym nic zrobić. Tak jak pisałaeś "samo musi przejść".
pozdr.
pozdr.
-
- Początkujący forumowicz
- Posty: 3
- Rejestracja: 14 wrz 14, 12:23
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Jest to mój pierwszy post na tym forum więc witam wszystkich.
Odnosząc się do wypowiedzi powyżej: "samo musi przejść". Otóż u mnie to trwa już trzeci dzień więc pytanie do Was:
jak długo zazwyczaj taki problem występuje?
Pozdrawiam
Odnosząc się do wypowiedzi powyżej: "samo musi przejść". Otóż u mnie to trwa już trzeci dzień więc pytanie do Was:
jak długo zazwyczaj taki problem występuje?
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 15 wrz 14, 11:15 przez montell81, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Początkujący forumowicz
- Posty: 3
- Rejestracja: 14 wrz 14, 12:23
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
EDIT:
W sobotę pisałem do BOK Aero2 zapytanie z prośbą o rozwiązanie powyższego problemu. Dziś (poniedziałek) otrzymałem odpowiedź, że problemy mogą mieć charakter przejściowy, a brak/zanik sygnału może być spowodowany faktem, że trwają prace modernizacyjno-operacyjne.
Na pytanie do kiedy potrwają te prace otrzymałem odpowiedź, że "Aero2 nie posiada takich informacji - prace prowadzone są na zlecenie klientów hurtowych Aero2".
Zatem nic nie wiadomo. Czekać, czekać, czekać, może łaskawie sygnał się pojawi.
EDIT 2:
Problem jednak leżał po mojej stronie i błędnej konfiguracji modemu.
W rozwiązaniu problemu szybko i sprawnie pomogło mi BOK Aero2
Zwracam honor i dziękuję.
W sobotę pisałem do BOK Aero2 zapytanie z prośbą o rozwiązanie powyższego problemu. Dziś (poniedziałek) otrzymałem odpowiedź, że problemy mogą mieć charakter przejściowy, a brak/zanik sygnału może być spowodowany faktem, że trwają prace modernizacyjno-operacyjne.
Na pytanie do kiedy potrwają te prace otrzymałem odpowiedź, że "Aero2 nie posiada takich informacji - prace prowadzone są na zlecenie klientów hurtowych Aero2".
Zatem nic nie wiadomo. Czekać, czekać, czekać, może łaskawie sygnał się pojawi.
EDIT 2:
Problem jednak leżał po mojej stronie i błędnej konfiguracji modemu.
W rozwiązaniu problemu szybko i sprawnie pomogło mi BOK Aero2
Zwracam honor i dziękuję.
Ostatnio zmieniony 15 wrz 14, 17:55 przez montell81, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatni post
-
- 0 Odpowiedzi
- 132 Odsłony
-
Ostatni post autor: admin
-
- 0 Odpowiedzi
- 25 Odsłony
-
Ostatni post autor: MultiMediaExpert.pl
-
- 0 Odpowiedzi
- 12 Odsłony
-
Ostatni post autor: MultiMediaExpert.pl
-
- 0 Odpowiedzi
- 39 Odsłony
-
Ostatni post autor: MultiMediaExpert.pl
-
- 0 Odpowiedzi
- 20 Odsłony
-
Ostatni post autor: MultiMediaExpert.pl
-
- 0 Odpowiedzi
- 231 Odsłony
-
Ostatni post autor: admin
-
- 0 Odpowiedzi
- 32 Odsłony
-
Ostatni post autor: MultiMediaExpert.pl
-
- 1 Odpowiedzi
- 1953 Odsłony
-
Ostatni post autor: ruski91
-
- 0 Odpowiedzi
- 27 Odsłony
-
Ostatni post autor: MultiMediaExpert.pl
-
- 0 Odpowiedzi
- 3 Odsłony
-
Ostatni post autor: MultiMediaExpert.pl