Cześć.
Poprosiłem kolegę aby zamówił dla mnie aero2 (a dokładniej "użyczył" dowodu osobistego) i się zgodził. Wszystko ok., wysłał mi potwierdzenia przelewów, kopie dowodu itp., ale jest pewien problem:
To było miesiąc temu, a dziś sobie przypomniałem, że mam to wysłać listem :] Więc pakuję do koperty, ale zauważyłem miejsce na podpis i tutaj jest problem:
Przyjmijmy, że moje nazwisko to Kowalski, a kolega to Ziutek. Wszędzie są dane Ziutka w kopiach dowodu itp. (tylko w danych do wysyłki moje) i czy jeśli podpisał bym się Kowalski to czy dostał bym kartę? Czy jednak muszę czekać 2 tygodnie na Ziutka?
Pozdro
Problem z podpisem ;(
-
- Początkujący forumowicz
- Posty: 9
- Rejestracja: 25 lut 12, 15:54
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Problem z podpisem ;(
Ostatnio zmieniony 25 lut 12, 16:08 przez Heniut, łącznie zmieniany 1 raz.
MODEM: HUAWEI E156G Play FIRMWARE: 11.608.05.00.264
ROUTER: - FIRMWARE: -
ROUTER: - FIRMWARE: -
Odpowiedź jest tylko jedna:
Jak Ty się podpiszesz to jest to fałszerstwo.
Skoro umowa jest na Ziutek, on sie musi podpisać i tyle co może to podać inny adres do wysyłki - czyli np. Twój.
Tym niemniej umowa i wszelkie dane są na Ziutek.
Jak Ty się podpiszesz to jest to fałszerstwo.
Skoro umowa jest na Ziutek, on sie musi podpisać i tyle co może to podać inny adres do wysyłki - czyli np. Twój.
Tym niemniej umowa i wszelkie dane są na Ziutek.
-
- Początkujący forumowicz
- Posty: 9
- Rejestracja: 25 lut 12, 15:54
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Trudno muszę czekać ;/
Dzięki za odpowiedź, można zamknąć :]
Dzięki za odpowiedź, można zamknąć :]
Ostatnio zmieniony 25 lut 12, 18:12 przez Heniut, łącznie zmieniany 1 raz.
MODEM: HUAWEI E156G Play FIRMWARE: 11.608.05.00.264
ROUTER: - FIRMWARE: -
ROUTER: - FIRMWARE: -
-
- Początkujący forumowicz
- Posty: 9
- Rejestracja: 25 lut 12, 15:54
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Mam pomysł :]
Zrobił bym na Kowalskiego nowe zamówienie i dał kopie dowodu Kowalskiego, lecz dane przelewu były by Ziutka to czy by przeszło?
Zrobił bym na Kowalskiego nowe zamówienie i dał kopie dowodu Kowalskiego, lecz dane przelewu były by Ziutka to czy by przeszło?
MODEM: HUAWEI E156G Play FIRMWARE: 11.608.05.00.264
ROUTER: - FIRMWARE: -
ROUTER: - FIRMWARE: -
Wiesz, generalnie tak można zrobić, ale jest jeden problem i nie wiem, jak to Aero potraktuje.
Wpłaty przecież dokonałeś na Ziutek i tam są w opisie przelewów jego dane - pesel.
Nie będzie to zgodne z danymi Kowalski.
I teraz zależy od Aero.
Druga możliwość to zrobić kompletne nowe zamówienie na Kowalski wraz z przelewami, a tamte wpłaty anulować i poprosić o zwrot ( chyba potrącą 1,5 zł z tego co pamiętam na przelew bo oni go nieelektronicznie robia chyba )
Wpłaty przecież dokonałeś na Ziutek i tam są w opisie przelewów jego dane - pesel.
Nie będzie to zgodne z danymi Kowalski.
I teraz zależy od Aero.
Druga możliwość to zrobić kompletne nowe zamówienie na Kowalski wraz z przelewami, a tamte wpłaty anulować i poprosić o zwrot ( chyba potrącą 1,5 zł z tego co pamiętam na przelew bo oni go nieelektronicznie robia chyba )
-
- Początkujący forumowicz
- Posty: 2
- Rejestracja: 8 lut 12, 21:35
- Lokalizacja: Świnoujście
- Kontakt:
Witam! Czy ktoś miał taki problem jak ja. Przez roztargnienie wysłałem komplet dokumentów bez podpisów na zamówieniu . Po uświadomieniu sobie wieczorem błędu, w dniu następnym wysłałem następny komplet dokumentów z informacją
o pomyłce. Oczywiście nie mogłem dodzwonić się do BOK-u i wysłałem kilka maili z informacją o pomyłce i zapytaniem o mój status. Przez miesiąc cisza aż tu dziś mail z BOK-u, że realizacja zamówienia wstrzymana z powodu braków podpisów na zamówieniu i konieczności wysłania podpisanego zamówienia. I tu moje pytanie - Czy dziś dopiero zaczęli rozpatrywać moje zmówienie (te pierwsze bez podpisów) i dlatego ten mail? Jeżeli tak to jest chyba nadzieja, że komplet dokumentów z podpisanym zamówieniem wysłany na drugi dzień będą rozpatrywać w najbliższych dniach i realizacja zostanie wznowiona - mam rację? Pozdrawiam
o pomyłce. Oczywiście nie mogłem dodzwonić się do BOK-u i wysłałem kilka maili z informacją o pomyłce i zapytaniem o mój status. Przez miesiąc cisza aż tu dziś mail z BOK-u, że realizacja zamówienia wstrzymana z powodu braków podpisów na zamówieniu i konieczności wysłania podpisanego zamówienia. I tu moje pytanie - Czy dziś dopiero zaczęli rozpatrywać moje zmówienie (te pierwsze bez podpisów) i dlatego ten mail? Jeżeli tak to jest chyba nadzieja, że komplet dokumentów z podpisanym zamówieniem wysłany na drugi dzień będą rozpatrywać w najbliższych dniach i realizacja zostanie wznowiona - mam rację? Pozdrawiam
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatni post
-
- 2 Odpowiedzi
- 2711 Odsłony
-
Ostatni post autor: kpbd
-
- 2 Odpowiedzi
- 3050 Odsłony
-
Ostatni post autor: LwiaPaszcza
-
- 5 Odpowiedzi
- 5081 Odsłony
-
Ostatni post autor: Zecik123
-
- 0 Odpowiedzi
- 3541 Odsłony
-
Ostatni post autor: marym19
-
- 2 Odpowiedzi
- 8877 Odsłony
-
Ostatni post autor: Milek
-
- 5 Odpowiedzi
- 6250 Odsłony
-
Ostatni post autor: admin
-
- 9 Odpowiedzi
- 6746 Odsłony
-
Ostatni post autor: szopen
-
- 0 Odpowiedzi
- 2292 Odsłony
-
Ostatni post autor: Shirow
-
- 5 Odpowiedzi
- 14160 Odsłony
-
Ostatni post autor: jakubd
-
- 0 Odpowiedzi
- 28 Odsłony
-
Ostatni post autor: MultiMediaExpert.pl