problem z połączeniem

Wszystko na temat sieci Aero2 i usługi bezpłatnego dostępu do internetu BDI. Zasięg, wiadomości, problemy, informacje techniczne, różne pytania. Jak działa BDI, do kiedy będzie działał bezpłatny internet, jak uzyskać kartę, konfiguracja, opinie, testy, problemy techniczne.
brave_Himek
Początkujący forumowicz
Posty: 3
Rejestracja: 25 gru 2012, 15:01
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

problem z połączeniem

Post autor: brave_Himek »

witam, od ponad dwóch miesięcy bez problemu używałem Aero2 na modemie e3131
dwa dni temu po rozłączeniu (co 60min) kliknąłem połącz i niestety nie uzyskałem połączenia, wczoraj cały dzień nie mogłem się połączyć, po kliknięciu POŁĄCZ w oknie dialogowym PLAY, pojawił się szybki komunikat (teraz nie pamiętam dokładnie jaki) i po 0,5 sekundy okienko znika, dzieje się tak do tej pory, w ustawieniach modemu nic nie kombinowałem, mało tego na drugim komputerze działa! odinstalowałem modem całkowicie, zainstalowałem i nic :( zastanawiam się czy modem ma może coś wspólnego z kartą sieciową? bo nie wiem gdzie szukać problemu. jeden z komunikatów na top netinfo był następujący "nie znaleziono modemu Huwai mobile connect - 3g modem w systemie, czy chcesz kontynuować?"
dziwi mnie właśnie to że konfiguracja samego modemu jest raczej ok skoro działa na drugim komputerze. czy wina może leżeć po stronie konfiguracji w komputerze?
na koniec dodam że wcześniej łączył się WCDMA, teraz na WCDMA jest minimalny % mocy , około 25%, gdzie wcześniej był ponad 50! antena stoi jak stała, lekkie przemieszczanie jej nic nie poprawiło, natomiast łączy się z EGDE teraz, a tu moc sygnału jest znaaaaaacznie większa, jest pełny zakres kreseczek zasięgu, no ale połączyć się nie mogę
pozdrawiam, Szymon
Ostatnio zmieniony 01 mar 2013, 17:07 przez brave_Himek, łącznie zmieniany 1 raz.
aero
Stały bywalec
Posty: 409
Rejestracja: 11 sty 2012, 10:19
Lokalizacja: Internet
Kontakt:

Post autor: aero »

Odinstaluj sterowniki i zainstaluj ponownie, ale to http://www.huaweidevice.pl/technical/downloadcenter/Mobile_Partner_V1_0.zip

W nim tworzysz profil aero2, APN - darmowy, Numer *99#

W opcjach tej aplikacji, sieć ustaw na tylko WCDMA.
Ostatnio zmieniony 01 mar 2013, 18:37 przez aero, łącznie zmieniany 1 raz.
brave_Himek
Początkujący forumowicz
Posty: 3
Rejestracja: 25 gru 2012, 15:01
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: brave_Himek »

odinstalowywałem, ta metoda nie pomogła :(
tylko czemu teraz nagle przestało działać? co innego gdyby tak się działo na samym początku
a czym się różni ten partner od top netinfo?
aero
Stały bywalec
Posty: 409
Rejestracja: 11 sty 2012, 10:19
Lokalizacja: Internet
Kontakt:

Post autor: aero »

Niczym szczególnym.

Jak odinstalowałeś aplikacje Play Online, to nie masz sterowników.

Jak zainstalowałeś Mobile Partner, powinno razem z nim ci zainstalować sterowniki do modemu.

Jeśli na prawdę nie działa, to usuń Mobile Partner i zainstaluj ponownie aplikacje Play Online.

Używaj jej lub Top_netinfo z poprawnie wybranym portem komunikacji AT i APN Aero2.
brave_Himek
Początkujący forumowicz
Posty: 3
Rejestracja: 25 gru 2012, 15:01
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: brave_Himek »

no tak, ale w 1 poście napisałem ze odinstalowałem play online i zainstalowałem ponownie, czyli cały czas ją mam...
AT i APN ustawione według zalecen :(
aero
Stały bywalec
Posty: 409
Rejestracja: 11 sty 2012, 10:19
Lokalizacja: Internet
Kontakt:

Post autor: aero »

To nie wiem, zmień system na nowszy lub wgraj od nowa ten co masz.

Problemy z połączeniem to i ja mam w XP, tylko nie cały czas jak ty.

Może coś się z siecią dzieje u ciebie.
ODPOWIEDZ
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post