Problem z rejestracją...

Wszystko na temat sieci Aero2 i usługi bezpłatnego dostępu do internetu BDI. Zasięg, wiadomości, problemy, informacje techniczne, różne pytania. Jak działa BDI, do kiedy będzie działał bezpłatny internet, jak uzyskać kartę, konfiguracja, opinie, testy, problemy techniczne.
hottt
Początkujący forumowicz
Posty: 2
Rejestracja: 28 gru 11, 18:42
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Kontakt:

Problem z rejestracją...

Post autor: hottt »

Mam problem. Zarejestrowałem się wypełniając formularz, otrzymałem maila i od razu przelałem kasę na konto.
Wszystkie dokumenty wysłałem mailem (wiem dopiero teraz że trzeba pocztą) i czekając miesiąc nie otrzymałem nawet maila. Kolega mnie uświadomił że koniecznie trzeba pocztą więc pozbierałem wszystkie dokumenty (te które wcześniej miałem) ale skapczyłem się że nie mam formularza. Chcialem go wydrukować z maila ale okazało się że tego maila już nie mam.
Zarejestrowałem się ponownie na ich stronie, ale niestety dostałem komunikat że mój pesel już mają w rejestrze. Co mam zrobić?
vistamaster
Często tu zagląda
Posty: 65
Rejestracja: 29 paź 11, 10:21
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: vistamaster »

Nie trzeba wcale z poczty, sam mail też może być.
Aczkolwiek przy tej ilości zgłoszeń co zapewne teraz mają, to pewnie zgłoszenia z maila zostawiają na sam koniec (tylko gdybam), lub mają jakiś swój inny algorytm kolejkowania zgłoszeń.

Jeśli PESEL mają w rejestrze to pozostaje uzbroić się w cierpliwość. :angel:
hottt
Początkujący forumowicz
Posty: 2
Rejestracja: 28 gru 11, 18:42
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Kontakt:

Post autor: hottt »

W ogóle jakikolwiek kontakt jest niemożliwy raczej. Podali numery tel. ciągle jest sygnał "na wołaniu" ale nikt nie odbiera.
Żebym chociaż wiedział na 100% że wsyzstko jest na dobrej drodze to bym nie drążył, ale niestety nic nie wiem.
Ostatnio zmieniony 28 gru 11, 19:12 przez hottt, łącznie zmieniany 1 raz.
p4trykx
Często tu zagląda
Posty: 49
Rejestracja: 30 wrz 11, 8:12
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: p4trykx »

Tu masz http://aero2.pl/pdfs/Zamowienie_BDI_Aero2_10102011.pdf forumularz możesz wydrukować i wypełnić długopisem
elector
Początkujący forumowicz
Posty: 7
Rejestracja: 10 gru 11, 16:03
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: elector »

Cześć Jakubie i wszyscy forumowicze.
Otóż mam taki problem.
Poleciłem usługę darmowego internetu Aero2 dwóm kuzynkom.Po przedstawieniu im oferty obie stwierdziły że jeszcze się zastanowią co do zamawiania karty sim i modemów . Później okazało się iż samodzielnie chciały zamówić karty sim,bez mojej pomocy :) No i tu zaczynają się problemy. Jeszcze w grudniu wypełniły formularz zamówienia karty sim,jednak nie dokonały przy tym wymaganej wpłaty 20+7zł.Formularze zostały zarejestrowane w systemie (chyba) bez wpłaty pieniędzy.Również do dnia dzisiejszego nie dostały potwierdzenia złożenia zamówienia BDI na maila,ale też nie zapłaciły jeszcze tych pieniędzy.
I tu moje pytanie.
Czy formularz zamówienia karty ,bez zapłaty wymaganej kwoty,jest zarejestrowany w systemie i czy jest ważny.
Czy formularz potwierdzenia złożenia zamówienia BDI będzie wysłany dopiero po zapłacie pieniążków.
Czy istnieje możliwość anulowania zamówienia i ew.wysłania nowego.
Czy w tym przypadku mogłyby osobiście stawić się w Warszawie i próbować odebrać karty sim w którymś z punktów obsługi klienta.
Pozdrawiam i gratuluję prowadzenia super forum o aero2 .
vistamaster
Często tu zagląda
Posty: 65
Rejestracja: 29 paź 11, 10:21
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: vistamaster »

1.Czy formularz zamówienia karty ,bez zapłaty wymaganej kwoty,jest zarejestrowany w systemie i czy jest ważny.
2.Czy formularz potwierdzenia złożenia zamówienia BDI będzie wysłany dopiero po zapłacie pieniążków.
3.Czy istnieje możliwość anulowania zamówienia i ew.wysłania nowego.
4.Czy w tym przypadku mogłyby osobiście stawić się w Warszawie i próbować odebrać karty sim w którymś z punktów obsługi klienta.
1.mniej więcej tak (i odłożony na kupkę o nazwie POCZEKALNIA-ZAMÓWIENIE NIEKOMPLETNE)
2.mniej więcej tak
3.nie
4.nie

w takim wypadku należy:
dopłacić kaucje i opłatę za przesyłkę, potwierdzenie przelewu wysłać pocztą lub mailem do aero, najlepiej z kopią zamówienia i wyjaśnieniem, że zamówienie już było wcześniej, ale bez potwierdzenia wpłaty
Ostatnio zmieniony 16 sty 12, 23:13 przez vistamaster, łącznie zmieniany 1 raz.
p4trykx
Często tu zagląda
Posty: 49
Rejestracja: 30 wrz 11, 8:12
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: p4trykx »

Najlepiej też wszystko im napisać w tym liście z potwierdzeniami bo trzeba mieć na uwadze, że już od jakiegoś czasu nikomu się nie udało skontaktować mailowo lub telefonicznie z bokiem Aero2.
pajolek1
Początkujący forumowicz
Posty: 2
Rejestracja: 8 lut 12, 21:35
Lokalizacja: Świnoujście
Kontakt:

Post autor: pajolek1 »

Ja tak robię. Mam inny problem bo wysłałem komplet potrzebnych papierów pocztą ale przez roztargnienie nie podpisałem w wymaganych miejscach Zamówienia :-/ . Wysyłam jeszcze raz całość z podpisami. Myślę, że jeżeli dostali wcześniej niekompletne papiery to nie wprowadzają do systemu. Czy mam rację :huh:
ODPOWIEDZ
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post