W tym wypadku to nie wina operatora, a użytkownika i jego sprzętu.
"Cannot copy files to C:/program files/mobile partner,please make sure the file is not currently in use.Close any programs that might be using the file and try again".
Oznacza zwykle:
1. Brak miejsca na dysku
2. Zawirusowany komputer
3. Antywirus blokujący możliwość instalacji MP - wykrywa nieprawidłowo nieistniejące wirusy w instalatorze MP.
4. Uszkodzony pakiet instalacyjny.
Problemy z zainstalowaniem karty
Przecież to napisałem. To użytkownik po problemach z połączeniem (co w 99,9% przypadków jest problemem po stronie Aero2) zaczął mieszać w swoim komputerze i namieszał. Dodatkowo dołożył duplikat SIM.jakubd pisze: W tym wypadku to nie wina operatora, a użytkownika i jego sprzętu.
Komunikat o tym, ze aplikacja jest w użyciu, świadczy o tym, że nie została odinstalowana do końca. Świadczy o tym, że uruchamia się ta część, która działa w tle.
Sorry, po prostu inaczej zrozumiałem to zdanie:marek1846 pisze: Przecież to napisałem.
Dalej faktycznie napisałeś prawie to samo co jaNiestety ale to jest typowe. Problemy z łączeniem z AERO2 dotykają każdego i większość szuka powodu w swoim sprzęcie. Zupełnie niepotrzebnie. Problem w 99.9% jest po stronie Aero2.
Przepraszam Zecika 123,że nie odpisałem w sobotę.Dzięki za odpowiedzi pozostałych.Stan jest taki jaki był i mam nauczkę,że gdzie się człowiek śpieszy to diabeł się cieszy.Spróbuję jeszcze odistalować wszystko z MP z komputera i z modemu,żeby ten ostatni był czysty.Dalej ściągnę najnowszą wersję MP i zainstalują ją w modemie.Uaktualnię również sterowniki do modemu.Miejsce na dysku jest,program antywirusowy to MSE,więc komputer może być zawirusowany,ale mimo wszystko spróbuję.A nie nie wyjdzie to oddam to w ręce fachowca.Wiedza niestety kosztuje ).No i najlepiej jak ktoś to wszystko obejrzy,bo porady choćby i najlepsze bez dokladnego wglądu w zawartość kompa mogą nie przynieść efektu tym bardziej,że adresowane są do amatora i laika.Raz jeszcze wszystkim ziękuję za dobre chęci,przepraszam za zajęty czas i życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku
@Kecaj
Zalecam ostrożność przy manipulacjach z modemem. Jeden z naszych doświadczonych użytkowników przestrzega, że jak nie wiesz co robisz to nie rób.
Pytałem o dokładny model modemu bo na stronie Huawei przy ściąganiu MP musisz wybrać swój model i zwrócić uwagę na system operacyjny (dla "gołego" E173, E173s-2 i E173u-2 jest Windows i Windows 8.1).
Jeśli masz znajomego obeznanego z materią i TNI to może bezpieczniej będzie wyłączyć CD w modemie i zainstalować najnowsze sterowniki i MP na komputerze (ja tak mam zrobione w modemach E169 i E3131 i korzystam na wszystkich posiadanych komputerach z TopNetInfo/TNI).
Zalecam ostrożność przy manipulacjach z modemem. Jeden z naszych doświadczonych użytkowników przestrzega, że jak nie wiesz co robisz to nie rób.
Pytałem o dokładny model modemu bo na stronie Huawei przy ściąganiu MP musisz wybrać swój model i zwrócić uwagę na system operacyjny (dla "gołego" E173, E173s-2 i E173u-2 jest Windows i Windows 8.1).
Jeśli masz znajomego obeznanego z materią i TNI to może bezpieczniej będzie wyłączyć CD w modemie i zainstalować najnowsze sterowniki i MP na komputerze (ja tak mam zrobione w modemach E169 i E3131 i korzystam na wszystkich posiadanych komputerach z TopNetInfo/TNI).
Rozwiązałem problem i szczęśliwie dokonuję tego wpisu przez sieć Aero.Po prostu kupiłem nowy modem -Link DWM 156 wersja A7
/była akurat promocja w jednym z dyskontów/,zainstalowałem i działa.Wniosek z tego taki,że problemem był poprzednio używany modem/Huawei E 173/i problem stworzyłem sam bezmyślnie zmieniając ustawienia udostępniania z opcjonalnych 10 na 1 i dlatego wyświetlał się przytaczany komunikat,a po resetowaniu systemu do stanu sprzed deinstalacji MP dodatkowo komunikat,że mobile.exe przestał poprawnie działać.Na szczęście wszystko dobrze się skończyło i mogę cieszyć się z bezpłatnego internetu do grudnia 2016.Wtedy czeka mnie i wszystkich użytkowników zakup modemu LTEi kolejne lata bezpłatnego dostępu.Pozdrawiam wszystkich )
/była akurat promocja w jednym z dyskontów/,zainstalowałem i działa.Wniosek z tego taki,że problemem był poprzednio używany modem/Huawei E 173/i problem stworzyłem sam bezmyślnie zmieniając ustawienia udostępniania z opcjonalnych 10 na 1 i dlatego wyświetlał się przytaczany komunikat,a po resetowaniu systemu do stanu sprzed deinstalacji MP dodatkowo komunikat,że mobile.exe przestał poprawnie działać.Na szczęście wszystko dobrze się skończyło i mogę cieszyć się z bezpłatnego internetu do grudnia 2016.Wtedy czeka mnie i wszystkich użytkowników zakup modemu LTEi kolejne lata bezpłatnego dostępu.Pozdrawiam wszystkich )
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatni post
-
- 0 Odpowiedzi
- 22 Odsłony
-
Ostatni post autor: MultiMediaExpert.pl
-
- 0 Odpowiedzi
- 18 Odsłony
-
Ostatni post autor: MultiMediaExpert.pl
-
- 5 Odpowiedzi
- 4336 Odsłony
-
Ostatni post autor: spag
-
- 12 Odpowiedzi
- 18582 Odsłony
-
Ostatni post autor: gaz
-
- 5 Odpowiedzi
- 7149 Odsłony
-
Ostatni post autor: admin
-
- 0 Odpowiedzi
- 2416 Odsłony
-
Ostatni post autor: admin
-
- 1 Odpowiedzi
- 3483 Odsłony
-
Ostatni post autor: spag
-
- 1 Odpowiedzi
- 3818 Odsłony
-
Ostatni post autor: jakubd
-
- 2 Odpowiedzi
- 2890 Odsłony
-
Ostatni post autor: jakubd
-
- 3 Odpowiedzi
- 5548 Odsłony
-
Ostatni post autor: Zecik123