REKLAMACJA NIEDOSTARCZENIA KARTY

Wszystko na temat sieci Aero2 i usługi bezpłatnego dostępu do internetu BDI. Zasięg, wiadomości, problemy, informacje techniczne, różne pytania. Jak działa BDI, do kiedy będzie działał bezpłatny internet, jak uzyskać kartę, konfiguracja, opinie, testy, problemy techniczne.
zuzia
Początkujący forumowicz
Posty: 2
Rejestracja: 20 kwie 13, 15:53
Lokalizacja: krosno
Kontakt:

REKLAMACJA NIEDOSTARCZENIA KARTY

Post autor: zuzia »

Witam,
12.02.13 r. wysłałam listem poleconym wszystkie potrzebne dokumenty ,
07.03.13 r dostałam informację, iż karta SIM została wysłana do mnie.Niestety
nie dotarła do dziś.
Złożyłam już kilkakrotnie reklamacje mailem , lecz niestety żadnej odpowiedzi.
Kontakt telefoniczny niemożliwy!!!! Mailowy również. !!!!! Poradźcie proszę co robić????? :huh:
Ostatnio zmieniony 20 kwie 13, 16:11 przez zuzia, łącznie zmieniany 1 raz.
cpt. Nemo
Stały bywalec
Posty: 385
Rejestracja: 27 gru 11, 0:14
Lokalizacja: Warszawa Bielany
Kontakt:

Post autor: cpt. Nemo »

zuzia pisze: Poradźcie proszę co robić????? :huh:
Zwykle reklamacja w UOKiK przynosi piorunujace przyspieszenie :)
Przy okazji zazalenie na wycofanie punktow wydawania kart co uniemozliwia natychmiastowy odbior i zmusza do bardzo dlugiego oczekiwania.
Wprawdzie Konstytucja gwarantuje wolność wypowiedzi, ale nie gwarantuje wolności po wypowiedzi...
zuzia
Początkujący forumowicz
Posty: 2
Rejestracja: 20 kwie 13, 15:53
Lokalizacja: krosno
Kontakt:

Post autor: zuzia »

Dziękuje za odp :) O wiele szybciej niż w AERO ;)

Spróbuję w poniedziałek.
Pozdr.
Ostatnio zmieniony 20 kwie 13, 16:49 przez zuzia, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post