Co prawda używam innego modemu - E182E - ale również po wymianie karty SIM, zaczął mi dokuczać problem z częstymi rozłączeniami, oraz kłopotami z zarejestrowaniem się do sieci.
Na zarejestrowanie się do sieci, niekiedy czekałem (z czystej ciekawości) nawet i kilka godzin.
Co zrobiłem (?)
Otóż zgłosiłem mailowo (pod koniec lutego) do Aero2 ten problem - opisując dokładnie cała sytuację - i od kilku dni, wszystko zaczęło brykać jak na starej karcie.
Obecnie rejestracja do sieci trwa od kilku do kilkunastu sekund i cały czas (około jednej godziny) trzyma połączenie.
Nie wiem czy to za ich działaniem, czy też tylko zbieg okoliczności, ale obecnie nie mam podstaw do narzekania - prócz (niestety) słabej czułości radia w tym modemie.
rozłączanie czasem co 5 minut. o co chodzi?
Ostatnio zmieniony 10 mar 13, 7:57 przez hsurim, łącznie zmieniany 1 raz.
E180 -- E182E
-
- Często tu zagląda
- Posty: 54
- Rejestracja: 9 wrz 12, 12:38
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Pod jaki adres wysłałeś? I czy odpisali coś na tego maila?hsurim pisze: Co zrobiłem (?)
Otóż zgłosiłem mailowo (pod koniec lutego) do Aero2 ten problem - opisując dokładnie cała sytuację - i od kilku dni, wszystko zaczęło brykać jak na starej karcie.
Obecnie rejestracja do sieci trwa od kilku do kilkunastu sekund i cały czas (około jednej godziny) trzyma połączenie.
Odpowiedzi nie otrzymałem, tak więc - jak pisałem - nie jestem przekonany, czy ta poprawa, to ich 'dzieło', czy tylko chwilowy zbieg okoliczności.
Co prawda rzadko korzystam z aero, ale myślę sobie, że jak się zacznie ponownie (często) pogarszać, to wówczas podjadę do nich z pisemkiem i poproszę o potwierdzenie jego odbioru - abym w razie czego, miał na jakiejś podstawie złożyć skargę do UKE.
p.s.: biuro@aero2.pl
Co prawda rzadko korzystam z aero, ale myślę sobie, że jak się zacznie ponownie (często) pogarszać, to wówczas podjadę do nich z pisemkiem i poproszę o potwierdzenie jego odbioru - abym w razie czego, miał na jakiejś podstawie złożyć skargę do UKE.
p.s.: biuro@aero2.pl
Ostatnio zmieniony 13 mar 13, 19:58 przez hsurim, łącznie zmieniany 1 raz.
E180 -- E182E
-
- Początkujący forumowicz
- Posty: 2
- Rejestracja: 20 mar 13, 13:52
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Witam. U mnie problemy zaczęły się w połowie marca - wcześniej wszystko śmigało. Napisałam maila na BOK i mail wrócił z info, że nie da sie go dostarczyć. Więc spróbowałam zadzwonić pod 720008888 (też BOK) ale połączenie jest natychmiast odrzucane.
Jestem pewna, że to celowe działanie. W centrum Katowic zasięg był idealny a teraz nie da się nawiązać połączenia wogóle.
Zastanawiam się, czy nie podjąć jakiś kroków, bo firma ma obowiązek (dzięki temu uzyskała wstęp na rynek) świadczyć usługę darmowego internetu do 2016 (chyba) roku a najwyraźniej tego nie robi.
Jestem pewna, że to celowe działanie. W centrum Katowic zasięg był idealny a teraz nie da się nawiązać połączenia wogóle.
Zastanawiam się, czy nie podjąć jakiś kroków, bo firma ma obowiązek (dzięki temu uzyskała wstęp na rynek) świadczyć usługę darmowego internetu do 2016 (chyba) roku a najwyraźniej tego nie robi.
-
- Często tu zagląda
- Posty: 54
- Rejestracja: 9 wrz 12, 12:38
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
podejrzewam, że to problem opisany tutaj: http://jdtech.pl/2013/03/aero2-narastajace-problemy-z-nawiazaniem-polaczenia.htmlDaniela pisze: Witam. U mnie problemy zaczęły się w połowie marca - wcześniej wszystko śmigało. Napisałam maila na BOK i mail wrócił z info, że nie da sie go dostarczyć. Więc spróbowałam zadzwonić pod 720008888 (też BOK) ale połączenie jest natychmiast odrzucane.
Jestem pewna, że to celowe działanie. W centrum Katowic zasięg był idealny a teraz nie da się nawiązać połączenia wogóle.
-
- Często tu zagląda
- Posty: 54
- Rejestracja: 9 wrz 12, 12:38
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Napisz proszę, gdy dostaniesz odpowiedź na reklamację, o ile ją dostaniesz.Daniela pisze: Dziękuje. Poczytałam. Wiem więcej. Net dalej niedostępny.
Wysłałam formularz reklamacji i czekam na odpowiedź.
Daniela
Tnie nie miłosierrnie...tak jak piszesz co 5 minut mi zrywa połączenie ...kuzwa o co chodzi? mieszkam w Krakowie
-
- Początkujący forumowicz
- Posty: 20
- Rejestracja: 9 gru 12, 23:25
- Lokalizacja: Cegielnia lubelskie
- Kontakt:
Też mam problemy z zasięgiem. Pierwszego dnia jak dostałem kartę wszystko ładnie a 2 dni później rozłącza nie regulaminowo i wolno chodzi. Co ciekawe po podłączeniu kabla do telefonu zasięg prawie zawsze znika.
Wysyłane z mojego GT-S6500D za pomocą Tapatalk 2
Wysyłane z mojego GT-S6500D za pomocą Tapatalk 2
a teraz u mnie chula i nie tnie czyli lekki opierdol jakby na sieć zadziałał
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatni post
-
- 0 Odpowiedzi
- 19 Odsłony
-
Ostatni post autor: MultiMediaExpert.pl
-
- 2 Odpowiedzi
- 3202 Odsłony
-
Ostatni post autor: KingFight
-
- 0 Odpowiedzi
- 65 Odsłony
-
Ostatni post autor: MultiMediaExpert.pl
-
- 0 Odpowiedzi
- 23 Odsłony
-
Ostatni post autor: admin
-
- 0 Odpowiedzi
- 79 Odsłony
-
Ostatni post autor: admin
-
- 0 Odpowiedzi
- 69 Odsłony
-
Ostatni post autor: admin
-
- 0 Odpowiedzi
- 78 Odsłony
-
Ostatni post autor: admin
-
- 0 Odpowiedzi
- 66 Odsłony
-
Ostatni post autor: admin
-
- 0 Odpowiedzi
- 86 Odsłony
-
Ostatni post autor: admin
-
- 0 Odpowiedzi
- 64 Odsłony
-
Ostatni post autor: admin