Wolniejsze działanie wieczorami

Wszystko na temat sieci Aero2 i usługi bezpłatnego dostępu do internetu BDI. Zasięg, wiadomości, problemy, informacje techniczne, różne pytania. Jak działa BDI, do kiedy będzie działał bezpłatny internet, jak uzyskać kartę, konfiguracja, opinie, testy, problemy techniczne.
Heisenberg
Początkujący forumowicz
Posty: 4
Rejestracja: 02 wrz 2011, 09:06
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Heisenberg »

No dobra. Wypełniłem formularz i do nich wysłałem. Mam nadzieje że niczego nie pokręciłem, pozostało czekać aż coś z tym zrobią.
gandi21
Początkujący forumowicz
Posty: 21
Rejestracja: 09 gru 2011, 20:22
Lokalizacja: Aero
Kontakt:

Post autor: gandi21 »

Też wypełniłem, nakłamałem że mam sierra 307 ale to im będzie ciężko sprawdzić. Pewnie widzą tylko imei i prędkość połączenia.
p4trykx
Często tu zagląda
Posty: 49
Rejestracja: 30 wrz 2011, 08:12
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: p4trykx »

Chyba z IMEI da się wywnioskować przynajmniej kto jest producentem modemu.
vistamaster
Często tu zagląda
Posty: 65
Rejestracja: 29 paź 2011, 10:21
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: vistamaster »

Całkiem inne podejście do rozwiązywania problemów przez administratora jest, kiedy zgłasza jedna osoba, a całkiem inaczej, gdy kilkanaście, kilkadziesiąt.
Ostatnio zmieniony 14 gru 2011, 21:48 przez vistamaster, łącznie zmieniany 1 raz.
rufik
Początkujący forumowicz
Posty: 10
Rejestracja: 21 wrz 2011, 21:25
Lokalizacja: Pawłowa
Kontakt:

Post autor: rufik »


A wiec sie zgadza, problem wystepuje na nowej puli adresow.
Zrobiłem dziś parę testów ściągając pliki i muszę niestety potwierdzić problem. Gdy wylosujemy IP z nowej puli, to tnie niemiłosiernie, wykres zużycia łącza jest porwany, sama obserwacja prędkości pobierania pokazuje częste i duże skoki, pauzy i zerwania transferu.

Test na sierra 307 + MR3420 z Gargoyle. Sygnał stały -81dB, Łódź.


Sent from my GT-S5830 using Tapatalk
gandi21
Początkujący forumowicz
Posty: 21
Rejestracja: 09 gru 2011, 20:22
Lokalizacja: Aero
Kontakt:

Post autor: gandi21 »

Zapraszam więc do wypełnienia formularza http://aero2.pl/docs/Zgloszenie_usterki_aero2_v09092011.doc
i przesłania go do bok@aero2.pl.
Im będzie nas więcej tym większa szansa, że coś się ruszy. Problem istnieje już od tygodnia.
Gquest
Początkujący forumowicz
Posty: 1
Rejestracja: 13 gru 2011, 21:33
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Post autor: Gquest »

Potwierdzam problem na adresie: 78.30.110.41 .
Awatar użytkownika
maniek89
Początkujący forumowicz
Posty: 13
Rejestracja: 02 lis 2011, 11:58
Lokalizacja: Dobre Miasto
Kontakt:

Post autor: maniek89 »

I mnie spotkał dziś ten problem na adresie IP 78.30.108.2
Rozłącz=>Połącz
Uzyskałem IP 78.30.108.104 i jest ok.
Ostatnio zmieniony 19 gru 2011, 14:16 przez maniek89, łącznie zmieniany 1 raz.
mateo704
Często tu zagląda
Posty: 34
Rejestracja: 03 paź 2011, 14:15
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: mateo704 »

Potwierdzam. Adresy z puli 78.30.108.0 - 78.30.111.255 powodują znaczny wzrost opóźnień ping, często pakiety są tracone. Poza tym połączenie nie jest stabilne.
Zgłoszenie do BOK już wysłane
Ostatnio zmieniony 20 gru 2011, 18:15 przez mateo704, łącznie zmieniany 1 raz.
rufik
Początkujący forumowicz
Posty: 10
Rejestracja: 21 wrz 2011, 21:25
Lokalizacja: Pawłowa
Kontakt:

Post autor: rufik »

Wysłałem formularz usterki (korzystam z Sierra 307) do Aero.
A póki co zrobiłem sobie skrypt (w routerze), który sprawdza otrzymany adres IP i robi w razie czego reconnect ;)
ODPOWIEDZ
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post