od wczoraj nie ma Internetu

Wszystko na temat sieci Aero2 i usługi bezpłatnego dostępu do internetu BDI. Zasięg, wiadomości, problemy, informacje techniczne, różne pytania. Jak działa BDI, do kiedy będzie działał bezpłatny internet, jak uzyskać kartę, konfiguracja, opinie, testy, problemy techniczne.
mEwa
Początkujący forumowicz
Posty: 6
Rejestracja: 19 cze 2015, 10:16
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: mEwa »

No proszę, czyli nie jestem odosobnionym przypadkiem. Zgodnie z sugestiami przełączyłam się na 3G, ale pomogło tylko na jakiś czas :/ Póki co napisałam reklamację na bok@aero2.pl i mam nadzieję, że się tym szybko zajmą, bo tracę już cierpliwość. Ja rozumiem, chwilowe problemy techniczne, ale tyle czasu?! Strasznie to irytujące...
Ostatnio zmieniony 21 cze 2015, 02:24 przez mEwa, łącznie zmieniany 1 raz.
czarnax
Początkujący forumowicz
Posty: 13
Rejestracja: 20 cze 2015, 09:08
Lokalizacja: Ostrówek
Kontakt:

Post autor: czarnax »

mEwa pisze: No proszę, czyli nie jestem odosobnionym przypadkiem. Zgodnie z sugestiami przełączyłam się na 3G, ale pomogło tylko na jakiś czas :/ Póki co napisałam reklamację na bok@aero2.pl i mam nadzieję, że się tym szybko zajmą, bo tracę już cierpliwość. Ja rozumiem, chwilowe problemy techniczne, ale tyle czasu?! Strasznie to irytujące...
I jak widać nikt z tym nic nie robi... Prosiłabym o jakąkolwiek odp jeżeli odpiszą na reklamacje. Pozdr...
mEwa
Początkujący forumowicz
Posty: 6
Rejestracja: 19 cze 2015, 10:16
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: mEwa »

czarnax pisze:
mEwa pisze: No proszę, czyli nie jestem odosobnionym przypadkiem. Zgodnie z sugestiami przełączyłam się na 3G, ale pomogło tylko na jakiś czas :/ Póki co napisałam reklamację na bok@aero2.pl i mam nadzieję, że się tym szybko zajmą, bo tracę już cierpliwość. Ja rozumiem, chwilowe problemy techniczne, ale tyle czasu?! Strasznie to irytujące...
I jak widać nikt z tym nic nie robi... Prosiłabym o jakąkolwiek odp jeżeli odpiszą na reklamacje. Pozdr...
Jasne, jak tylko dostanę odpowiedz, dam znać. Póki co, jest cisza. A z internetem jest nawet gorzej niż wczoraj, rozłącza się już nawet po pół minuty... Tak się zastanawiam, może warto, żeby osoby, które też mają podobny problem z siecią również zgłosiły to do BOKu Aero (bok@aero2.pl). Być może jeśli dostaną więcej zgłoszeń potraktują sprawę serio?
Ostatnio zmieniony 21 cze 2015, 23:56 przez mEwa, łącznie zmieniany 1 raz.
czarnax
Początkujący forumowicz
Posty: 13
Rejestracja: 20 cze 2015, 09:08
Lokalizacja: Ostrówek
Kontakt:

Post autor: czarnax »

Dokładnie teraz, to już jakaś masakra co chwilę net się rwie... Nie na moje nerwy!
komarwar
Początkujący forumowicz
Posty: 2
Rejestracja: 19 cze 2015, 17:15
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: komarwar »

czarnax pisze: Witam
Widzę,że nie tylko u mnie jest problem z netem od paru dni.
Ja mieszkam pod Warszawa jakieś 60 km i od kilku dni właśnie coś sie dzieje z Areo.
Net jest po paru minutach nie ma. Muszę wyłączyć i włączyć z powrotem...gdzie działa parę minut i potem juz nie ma....
Nawet napisanie tego posta zajęło mi troche czasu co mnie zaczyna juz denerwować ponieważ nie mogę normalnie korzystać z netu.
Cos na pewno jest na rzeczy ale co? Jest Tu jakaś osoba która powinna to wyjaśnić prawda?
Pozdr
U MNIE W WARSZAWIE OD WCZORAJ NIE DZIAŁA WCALE-TO DOPIERO 21 WIEK I SPÓŁKA Z ASPIRACJAMI :)
mEwa
Początkujący forumowicz
Posty: 6
Rejestracja: 19 cze 2015, 10:16
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: mEwa »

Odpowiedz z Aero:

"W celu poprawienia jakości połączenia proszę zresetować poprzednie ustawienia i ponownie skonfigurować kartę zgodnie z zaleceniami podanymi na naszej stronie internetowej http://www.aero2.pl/Bezplatny-Internet/Dla-uzytkownikow/Instrukcja .
Dodatkowo proszę o weryfikację ustawień, a w szczególności ograniczenia typu sieci do połączenia do opcji „Tylko WCDMA” (Ścieżka do ustawień w aplikacji obsługującej modem: Narzędzia – Opcje – Sieć - Typ sieci do połączenia)."

Niestety, u mnie to nic nie pomogło i problem pozostał. Jak widać uznali, że to kwestia błędnych ustawień modemu, nie zwracając uwagi na moje sugestie, że nie tylko ja od kilku dni mam problem z siecią... Poza tym mam Aero2 od długiego czasu i do tej pory, przy tych samych ustawieniach, wszystko działało poprawnie. Więc dlaczego niby teraz miało się to nagle zmienić? Ewidentnie wina leży po ich stronie.

Czy ktoś jeszcze pisał do Aero w tej sprawie?
Ostatnio zmieniony 22 cze 2015, 16:59 przez mEwa, łącznie zmieniany 1 raz.
franky84
Początkujący forumowicz
Posty: 5
Rejestracja: 19 cze 2015, 14:04
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: franky84 »

ja pisałem.
Właśnie otrzymałem identyczną odpowiedź.
Jak będę miał chwile to jej odpisze bo mnie strasznie takie podejście wk....lo
abiku
Początkujący forumowicz
Posty: 2
Rejestracja: 28 kwie 2015, 09:11
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: abiku »

A juz myślałam, że to mój komputer znów ma jakiś problem. sprawdziłam zgodnie z instrukcją ustawienia, ale nie moge ich zmienić. A internet rozłącza się co 5 minut, a jak ma lepszy humor to co 15... Chyba też napiszę. może cos z tym zrobią bo juz trace cierpliwość...
jakubd
Stały bywalec
Posty: 490
Rejestracja: 08 lip 2011, 17:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: jakubd »

A co dokładnie dzieje się po rozłączeniu? Dokładnie - jak miga dioda modemu w momencie rozłączenia i chwilę po.
franky84
Początkujący forumowicz
Posty: 5
Rejestracja: 19 cze 2015, 14:04
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: franky84 »

Nie dochodzi do rozłączenia z siecią.
Prędkość pobierania spada do 0B/s mimo, że modem sygnalizuje połączenie z siecią. Dioda modemu świeci bez żadnych zmian.
Po rozłączeniu i ponownym połączeniu z siecią(nie trzeba wtedy wpisywać kodu Captcha) znów jest internet , ale na 2 -3 minuty, następnie cały proceder trzeba powtórzyć.
Z BOK otrzymałem maila:
"w celu sprawdzenia zaistniałego problemu bardzo proszę o podanie nr karty SIM BDI, z której Pan(-i) korzysta i w jakiej lokalizacji".
Podałem im co chcieli i czekam aż coś wymyślą.
ODPOWIEDZ
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post