Problemy z zainstalowaniem karty

Wszystko na temat sieci Aero2 i usługi bezpłatnego dostępu do internetu BDI. Zasięg, wiadomości, problemy, informacje techniczne, różne pytania. Jak działa BDI, do kiedy będzie działał bezpłatny internet, jak uzyskać kartę, konfiguracja, opinie, testy, problemy techniczne.
jakubd
Stały bywalec
Posty: 490
Rejestracja: 08 lip 2011, 17:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: jakubd »

W tym wypadku to nie wina operatora, a użytkownika i jego sprzętu.
"Cannot copy files to C:/program files/mobile partner,please make sure the file is not currently in use.Close any programs that might be using the file and try again".
Oznacza zwykle:
1. Brak miejsca na dysku
2. Zawirusowany komputer
3. Antywirus blokujący możliwość instalacji MP - wykrywa nieprawidłowo nieistniejące wirusy w instalatorze MP.
4. Uszkodzony pakiet instalacyjny.
marek1846
Często tu zagląda
Posty: 35
Rejestracja: 20 paź 2012, 11:44
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: marek1846 »

jakubd pisze: W tym wypadku to nie wina operatora, a użytkownika i jego sprzętu.
Przecież to napisałem. To użytkownik po problemach z połączeniem (co w 99,9% przypadków jest problemem po stronie Aero2) zaczął mieszać w swoim komputerze i namieszał. Dodatkowo dołożył duplikat SIM.
Komunikat o tym, ze aplikacja jest w użyciu, świadczy o tym, że nie została odinstalowana do końca. Świadczy o tym, że uruchamia się ta część, która działa w tle.
jakubd
Stały bywalec
Posty: 490
Rejestracja: 08 lip 2011, 17:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: jakubd »

marek1846 pisze: Przecież to napisałem.
Sorry, po prostu inaczej zrozumiałem to zdanie:
Niestety ale to jest typowe. Problemy z łączeniem z AERO2 dotykają każdego i większość szuka powodu w swoim sprzęcie. Zupełnie niepotrzebnie. Problem w 99.9% jest po stronie Aero2.
Dalej faktycznie napisałeś prawie to samo co ja :)
Kecaj
Początkujący forumowicz
Posty: 7
Rejestracja: 02 sty 2015, 16:59
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kecaj »

Przepraszam Zecika 123,że nie odpisałem w sobotę.Dzięki za odpowiedzi pozostałych.Stan jest taki jaki był i mam nauczkę,że gdzie się człowiek śpieszy to diabeł się cieszy.Spróbuję jeszcze odistalować wszystko z MP z komputera i z modemu,żeby ten ostatni był czysty.Dalej ściągnę najnowszą wersję MP i zainstalują ją w modemie.Uaktualnię również sterowniki do modemu.Miejsce na dysku jest,program antywirusowy to MSE,więc komputer może być zawirusowany,ale mimo wszystko spróbuję.A nie nie wyjdzie to oddam to w ręce fachowca.Wiedza niestety kosztuje :) ).No i najlepiej jak ktoś to wszystko obejrzy,bo porady choćby i najlepsze bez dokladnego wglądu w zawartość kompa mogą nie przynieść efektu tym bardziej,że adresowane są do amatora i laika.Raz jeszcze wszystkim ziękuję za dobre chęci,przepraszam za zajęty czas i życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)
Zecik123
Stały bywalec
Posty: 385
Rejestracja: 20 sie 2012, 17:37
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Zecik123 »

@Kecaj
Zalecam ostrożność przy manipulacjach z modemem. Jeden z naszych doświadczonych użytkowników przestrzega, że jak nie wiesz co robisz to nie rób.
Pytałem o dokładny model modemu bo na stronie Huawei przy ściąganiu MP musisz wybrać swój model i zwrócić uwagę na system operacyjny (dla "gołego" E173, E173s-2 i E173u-2 jest Windows i Windows 8.1).
Jeśli masz znajomego obeznanego z materią i TNI to może bezpieczniej będzie wyłączyć CD w modemie i zainstalować najnowsze sterowniki i MP na komputerze (ja tak mam zrobione w modemach E169 i E3131 i korzystam na wszystkich posiadanych komputerach z TopNetInfo/TNI).
Kecaj
Początkujący forumowicz
Posty: 7
Rejestracja: 02 sty 2015, 16:59
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kecaj »

Rozwiązałem problem i szczęśliwie dokonuję tego wpisu przez sieć Aero.Po prostu kupiłem nowy modem :D -Link DWM 156 wersja A7
/była akurat promocja w jednym z dyskontów/,zainstalowałem i działa.Wniosek z tego taki,że problemem był poprzednio używany modem/Huawei E 173/i problem stworzyłem sam bezmyślnie zmieniając ustawienia udostępniania z opcjonalnych 10 na 1 i dlatego wyświetlał się przytaczany komunikat,a po resetowaniu systemu do stanu sprzed deinstalacji MP dodatkowo komunikat,że mobile.exe przestał poprawnie działać.Na szczęście wszystko dobrze się skończyło i mogę cieszyć się z bezpłatnego internetu do grudnia 2016.Wtedy czeka mnie i wszystkich użytkowników zakup modemu LTEi kolejne lata bezpłatnego dostępu.Pozdrawiam wszystkich :) )
ODPOWIEDZ
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post