Brak kontaktu z Aero2
goldi wyslij im jeszcze raz potwierdzenie ze oplaciles ewentualnie ksero dowodu i ten ich dokument i napisz ze czekasz juz 3 miesiace. Na pewno to ich ruszy . Ja od stycznia w sumie z wymiana dostalem juz 4 karty wiec nie wiem jak sobie tak moga pozwalac z Toba. Walcz o swoje.
Ja nie czekam bezczynnie na Nową kartę.
Ani maila nie dostałem, ani się dodzwonić nie można do nich na BOK.
Internetu nie mam już prawie 2 tygodnie, bo stara karta nie działa.
Delegatura UKE w Łodzi już wysłała pismo w mojej sprawie, za co jej dziękuje.
Ani maila nie dostałem, ani się dodzwonić nie można do nich na BOK.
Internetu nie mam już prawie 2 tygodnie, bo stara karta nie działa.
Delegatura UKE w Łodzi już wysłała pismo w mojej sprawie, za co jej dziękuje.
Ostatnio zmieniony 12 paź 12, 21:09 przez aero, łącznie zmieniany 1 raz.
A jednak dostałem odpowiedź, dziękuje.

Karta zostanie w dniu dzisiejszym wysłana.
Przepraszamy.
Prosimy o posługiwanie się adresem e-mail podanym w zam. , to przyspiesza i
ułatwia komunikację.
Pozdrawiam,
BOK Aero2 Sp. z o.o.
Bezpłatny Dostęp do Internetu
Ostatnio zmieniony 15 paź 12, 18:36 przez aero, łącznie zmieniany 1 raz.
- dzika jadzia
- Początkujący forumowicz
- Posty: 11
- Rejestracja: 22 kwie 13, 10:10
- Lokalizacja: I co jeszcze, pin do karty?
- Kontakt:
Odkopuję temat bo depozyt i opłata za wysyłkę poszły a mail potwierdzający rejestrację wniosku ani razu do mnie nie dotarł. Próbowałam już dwa razy bo trzeba dobę odczekać i nadal nic. Mail z załączonymi potwierdzeniami wpłaty na skrzynkę BOK też bez odzewu.
Ja rozumiem, że to darmowy internet i nie można za wiele wymagać ale z drugiej strony, nie taki do końca darmowy bo depozyt się jednak płaci i za wysyłkę również. Dlatego jakoś tak miałam nadzieję, że nawet jeśli nie są za szybcy w wysyłaniu tych kart to niech choć potwierdzą, czy zamówienie dostali.
Może panowie podpowiecie co robić? Dzwonić mam, nękać czy może dać im czas na namysł czy... Coś.
Ja rozumiem, że to darmowy internet i nie można za wiele wymagać ale z drugiej strony, nie taki do końca darmowy bo depozyt się jednak płaci i za wysyłkę również. Dlatego jakoś tak miałam nadzieję, że nawet jeśli nie są za szybcy w wysyłaniu tych kart to niech choć potwierdzą, czy zamówienie dostali.
Może panowie podpowiecie co robić? Dzwonić mam, nękać czy może dać im czas na namysł czy... Coś.
Witam, mam podobny problem z e-mailem aktywacyjnym. Kilka podejść z różnymi e-mailami i nic... za kazdym razem brak e-maila z aero2. Więc przyłączam się do pytania.
Edit: Na stronie pojawił się komunikat: "W związku z trwającymi pracami serwisowymi, formularz zgłoszeniowy będzie niedostępny. Za utrudnienia przepraszamy."
Czyli trzeba będzie cierpliwe poczekać do rozwiązania problemu.
Edit: Na stronie pojawił się komunikat: "W związku z trwającymi pracami serwisowymi, formularz zgłoszeniowy będzie niedostępny. Za utrudnienia przepraszamy."
Czyli trzeba będzie cierpliwe poczekać do rozwiązania problemu.
Ostatnio zmieniony 22 kwie 13, 13:45 przez Szakul, łącznie zmieniany 1 raz.
- dzika jadzia
- Początkujący forumowicz
- Posty: 11
- Rejestracja: 22 kwie 13, 10:10
- Lokalizacja: I co jeszcze, pin do karty?
- Kontakt:
Nie wiem czemu ale mam podejrzenie, że po prostu go wyłączyli a wcześniej mieli automatyczny responder ustawiony na ileś tam sztuk dziennie i jak się nie zmieściło w limicie to nie wysyłało maila z potwierdzeniem bo automat odrzucał wniosek. Ja bym tak to ustawiła gdyby mi nie zależało na szybkim rozdawaniu tych kart bo logistycznie sprawa jest do ogarnięcia ale trzeba chcieć i ludzi mieć 

Ostatnio zmieniony 30 kwie 13, 10:02 przez dzika jadzia, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatni post
-
- 7 Odpowiedzi
- 5700 Odsłony
-
Ostatni post autor: dzika jadzia
-
- 2 Odpowiedzi
- 3336 Odsłony
-
Ostatni post autor: admin
-
- 3 Odpowiedzi
- 5552 Odsłony
-
Ostatni post autor: Milek
-
- 8 Odpowiedzi
- 5720 Odsłony
-
Ostatni post autor: denox
-
- 2 Odpowiedzi
- 2245 Odsłony
-
Ostatni post autor: jastrzab09