Problem z mailem potwierdzającym

Wszystko na temat sieci Aero2 i usługi bezpłatnego dostępu do internetu BDI. Zasięg, wiadomości, problemy, informacje techniczne, różne pytania. Jak działa BDI, do kiedy będzie działał bezpłatny internet, jak uzyskać kartę, konfiguracja, opinie, testy, problemy techniczne.
miker
Początkujący forumowicz
Posty: 3
Rejestracja: 04 cze 2012, 12:44
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: miker »

jak bym przed wysłaniem formularza online wiedział, że jest problem ze zwrotną wiadomością to bym tak zrobił
a teraz muszę czekać na wnisek mailowy, bo podobno jak wyślę normalny formularz pocztą to nie dostanę SIM - mój PESEL jest już w bazie

dzisiaj od rana próbuję dzwonić- jak na razie bezskutecznie
na dzisiajeszego maila też nie mam jeszcze odpowiedzi

trochę mnie to irytuje nie powiem, bo myślałem, że przez rejestrację online będzie szybciej, a tylko problemy

edit

numer 720008888 pod którym jest BOK AERO2 jest z sieci CenterNet.
Mam abonament w tmobile - i akurat darmowe minuty nie są dostępne do tej sieci, więc dzisiaj próbując się dodzwonić czekałem na lini, aż się zwolni i nabiłem już sobie 30 pln do rachunku - fajny interes ktoś na tym robi

lepiej dzwonić pod numer 222498000 i wybrac wewnętrzny - ale to i tak nie gwarantuje, że ktoś odbierze

także zrezygnowałem z dzwonienia i mail, bo to nie ma sensu
wysyłam dzisiaj pocztą wydrukowany formularz i resztę papierów
a jak dojdzie do Warszawy to będę straszył UKE, bo mnie naprawdę wkurzyli ;)
Ostatnio zmieniony 05 cze 2012, 15:53 przez miker, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post