Aero2 rozpoczyna wymianę kart SIM

Wszystko na temat sieci Aero2 i usługi bezpłatnego dostępu do internetu BDI. Zasięg, wiadomości, problemy, informacje techniczne, różne pytania. Jak działa BDI, do kiedy będzie działał bezpłatny internet, jak uzyskać kartę, konfiguracja, opinie, testy, problemy techniczne.
cpt. Nemo
Stały bywalec
Posty: 385
Rejestracja: 27 gru 2011, 00:14
Lokalizacja: Warszawa Bielany
Kontakt:

Post autor: cpt. Nemo »

grzech1991 pisze:
cpt. Nemo pisze: Nie kupuje się karty SIM, tylko bierze pod zastaw, a to różnica.
Koszt odsyłki pewnie z 5zł, mi osobiście nie zbyt by się chciało w to bawić - ale co kto woli.
No na to wlasnie liczy Aero2 ze pare milionow z lenistwa obywateli wpadnie do kabzy :) Ale beda to miliony darowizny a wiec opodatkowane...
Awatar użytkownika
mirek
Początkujący forumowicz
Posty: 19
Rejestracja: 28 gru 2011, 22:02
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: mirek »

Nowa karta w domu, czekamy na 1.X
grzech1991
Stały bywalec
Posty: 289
Rejestracja: 05 mar 2012, 12:52
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: grzech1991 »

cpt. Nemo pisze: No na to wlasnie liczy Aero2 ze pare milionow z lenistwa obywateli wpadnie do kabzy :) Ale beda to miliony darowizny a wiec opodatkowane...
Typowi polacy, spółka nie może od tak przyjąć tych pieniędzy bo nie jest do tego uprawiona. Była kiedyś podobna sytuacja z płace poprzez allegro. Jak ktoś chce to zwraca...
Obrazek Obrazek
cpt. Nemo
Stały bywalec
Posty: 385
Rejestracja: 27 gru 2011, 00:14
Lokalizacja: Warszawa Bielany
Kontakt:

Post autor: cpt. Nemo »

A jak ktos 20zl nie chce, to spółka ksieguje to po stronie "zwrot kosztow za utracona karte SIM" i juz jest uprawniona do tych pieniazkow :)
Ostatnio zmieniony 31 sie 2012, 11:40 przez cpt. Nemo, łącznie zmieniany 1 raz.
Marek
Często tu zagląda
Posty: 37
Rejestracja: 31 gru 2011, 16:00
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: Marek »

Właśnie teraz dostałem SMS; Ważne!Dnia 31.08.12 przesyłka polecona została wysłana nowa karta SIM Aero2 BDI ważna od 01.10.12. Odbierz przesyłkę. Więcej na www.aer2.pl
SW-319 U,SE-Vivaz :huh:
muzior
Początkujący forumowicz
Posty: 20
Rejestracja: 25 sie 2012, 20:44
Lokalizacja: Zgierz
Kontakt:

Post autor: muzior »

No to wygląda na to że miesiąc sobie poczekasz aż zadziała. Dobrze że ja dopiero zamówiłem to przynajmniej nie będę czekał na aktywację :s
Ostatnio zmieniony 31 sie 2012, 21:23 przez muzior, łącznie zmieniany 1 raz.
MikeKilo
Początkujący forumowicz
Posty: 24
Rejestracja: 27 lis 2011, 14:48
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: MikeKilo »

Także dziś dostałem smsa, że wysłali mi nową kartę. Ciekawe, co to przyniesie nam, jakie zmiany. Oby nie na gorsze, np. ze wspomnianą kompatybilnością.
cpt. Nemo
Stały bywalec
Posty: 385
Rejestracja: 27 gru 2011, 00:14
Lokalizacja: Warszawa Bielany
Kontakt:

Post autor: cpt. Nemo »

muzior pisze: No to wygląda na to że miesiąc sobie poczekasz aż zadziała. Dobrze że ja dopiero zamówiłem to przynajmniej nie będę czekał na aktywację :s
Oczywiscie ze bedziesz czekal i to z poltora miesiaca :)
Wez pod uwage ze Ci co dostaja SMS o wymianie maja jednak stara karte, ktora im bedzie dzialala do konca wrzesnia, a 1 pazdziernika wloza tylko nowa a stara wyrzuca, wiec na jaka aktywacje maja czekac jak internet maja caly czas aktywny ?
Luis da Silva
Początkujący forumowicz
Posty: 22
Rejestracja: 07 sty 2012, 14:12
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: Luis da Silva »

MikeKilo pisze: Także dziś dostałem smsa, że wysłali mi nową kartę. Ciekawe, co to przyniesie nam, jakie zmiany. Oby nie na gorsze, np. ze wspomnianą kompatybilnością.
Również dzisiaj dostałem taki SMS.

Ciekawy jestem co nam dadzą te nowe karty :rolleyes:
Nolan
Często tu zagląda
Posty: 184
Rejestracja: 26 lut 2012, 17:17
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Nolan »

Aero wykazuje się upierdliwością. Chciałem zmienić adres korespondencyjny, stosowny wniosek wysłałem 27.08 (wcześniej nie miałem dojścia do drukarki i skanera), 29.08 dostałem info, że niestety, za późno, bo już poszło do realizacji, a sms o wysyłce dostałem dopiero 31.08. Mocno mi to nie na rękę ale cóż... Szkoda, że informacja o wymianie kart nie pojawiła się z odpowiednim wyprzedzeniem.
ODPOWIEDZ
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post