rozłączanie czasem co 5 minut. o co chodzi?

Wszystko na temat sieci Aero2 i usługi bezpłatnego dostępu do internetu BDI. Zasięg, wiadomości, problemy, informacje techniczne, różne pytania. Jak działa BDI, do kiedy będzie działał bezpłatny internet, jak uzyskać kartę, konfiguracja, opinie, testy, problemy techniczne.
Awatar użytkownika
hsurim
Często tu zagląda
Posty: 58
Rejestracja: 21 wrz 2012, 12:27
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: hsurim »

Co prawda używam innego modemu - E182E - ale również po wymianie karty SIM, zaczął mi dokuczać problem z częstymi rozłączeniami, oraz kłopotami z zarejestrowaniem się do sieci.
Na zarejestrowanie się do sieci, niekiedy czekałem (z czystej ciekawości) nawet i kilka godzin.

Co zrobiłem (?)
Otóż zgłosiłem mailowo (pod koniec lutego) do Aero2 ten problem - opisując dokładnie cała sytuację - i od kilku dni, wszystko zaczęło brykać jak na starej karcie.
Obecnie rejestracja do sieci trwa od kilku do kilkunastu sekund i cały czas (około jednej godziny) trzyma połączenie.

Nie wiem czy to za ich działaniem, czy też tylko zbieg okoliczności, ale obecnie nie mam podstaw do narzekania - prócz (niestety) słabej czułości radia w tym modemie.
Ostatnio zmieniony 10 mar 2013, 07:57 przez hsurim, łącznie zmieniany 1 raz.
E180 -- E182E
Obrazek
aero2owicz
Często tu zagląda
Posty: 54
Rejestracja: 09 wrz 2012, 12:38
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: aero2owicz »

hsurim pisze: Co zrobiłem (?)
Otóż zgłosiłem mailowo (pod koniec lutego) do Aero2 ten problem - opisując dokładnie cała sytuację - i od kilku dni, wszystko zaczęło brykać jak na starej karcie.
Obecnie rejestracja do sieci trwa od kilku do kilkunastu sekund i cały czas (około jednej godziny) trzyma połączenie.
Pod jaki adres wysłałeś? I czy odpisali coś na tego maila?
Awatar użytkownika
hsurim
Często tu zagląda
Posty: 58
Rejestracja: 21 wrz 2012, 12:27
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: hsurim »

Odpowiedzi nie otrzymałem, tak więc - jak pisałem - nie jestem przekonany, czy ta poprawa, to ich 'dzieło', czy tylko chwilowy zbieg okoliczności.
Co prawda rzadko korzystam z aero, ale myślę sobie, że jak się zacznie ponownie (często) pogarszać, to wówczas podjadę do nich z pisemkiem i poproszę o potwierdzenie jego odbioru - abym w razie czego, miał na jakiejś podstawie złożyć skargę do UKE.

p.s.: biuro@aero2.pl
Ostatnio zmieniony 13 mar 2013, 19:58 przez hsurim, łącznie zmieniany 1 raz.
E180 -- E182E
Obrazek
Daniela
Początkujący forumowicz
Posty: 2
Rejestracja: 20 mar 2013, 13:52
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Daniela »

Witam. U mnie problemy zaczęły się w połowie marca - wcześniej wszystko śmigało. Napisałam maila na BOK i mail wrócił z info, że nie da sie go dostarczyć. Więc spróbowałam zadzwonić pod 720008888 (też BOK) ale połączenie jest natychmiast odrzucane.
Jestem pewna, że to celowe działanie. W centrum Katowic zasięg był idealny a teraz nie da się nawiązać połączenia wogóle.
Zastanawiam się, czy nie podjąć jakiś kroków, bo firma ma obowiązek (dzięki temu uzyskała wstęp na rynek) świadczyć usługę darmowego internetu do 2016 (chyba) roku a najwyraźniej tego nie robi.
aero2owicz
Często tu zagląda
Posty: 54
Rejestracja: 09 wrz 2012, 12:38
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: aero2owicz »

Daniela pisze: Witam. U mnie problemy zaczęły się w połowie marca - wcześniej wszystko śmigało. Napisałam maila na BOK i mail wrócił z info, że nie da sie go dostarczyć. Więc spróbowałam zadzwonić pod 720008888 (też BOK) ale połączenie jest natychmiast odrzucane.
Jestem pewna, że to celowe działanie. W centrum Katowic zasięg był idealny a teraz nie da się nawiązać połączenia wogóle.
podejrzewam, że to problem opisany tutaj: http://jdtech.pl/2013/03/aero2-narastajace-problemy-z-nawiazaniem-polaczenia.html
Daniela
Początkujący forumowicz
Posty: 2
Rejestracja: 20 mar 2013, 13:52
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Daniela »

Dziękuje. Poczytałam. Wiem więcej. Net dalej niedostępny.
Wysłałam formularz reklamacji i czekam na odpowiedź.
Daniela :)
aero2owicz
Często tu zagląda
Posty: 54
Rejestracja: 09 wrz 2012, 12:38
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: aero2owicz »

Daniela pisze: Dziękuje. Poczytałam. Wiem więcej. Net dalej niedostępny.
Wysłałam formularz reklamacji i czekam na odpowiedź.
Daniela :)
Napisz proszę, gdy dostaniesz odpowiedź na reklamację, o ile ją dostaniesz.
focus
Początkujący forumowicz
Posty: 6
Rejestracja: 12 sty 2013, 03:15
Lokalizacja: kraków
Kontakt:

Post autor: focus »

Tnie nie miłosierrnie...tak jak piszesz co 5 minut mi zrywa połączenie ...kuzwa o co chodzi? mieszkam w Krakowie
Lukas
Początkujący forumowicz
Posty: 20
Rejestracja: 09 gru 2012, 23:25
Lokalizacja: Cegielnia lubelskie
Kontakt:

Post autor: Lukas »

Też mam problemy z zasięgiem. Pierwszego dnia jak dostałem kartę wszystko ładnie a 2 dni później rozłącza nie regulaminowo i wolno chodzi. Co ciekawe po podłączeniu kabla do telefonu zasięg prawie zawsze znika.

Wysyłane z mojego GT-S6500D za pomocą Tapatalk 2
focus
Początkujący forumowicz
Posty: 6
Rejestracja: 12 sty 2013, 03:15
Lokalizacja: kraków
Kontakt:

Post autor: focus »

a teraz u mnie chula i nie tnie :) czyli lekki opierdol jakby na sieć zadziałał :P
ODPOWIEDZ
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post