Spróbuj sprawdzić u siebie - wpisz sobie ping -t
www.onet.pl i obserwuj ping. Jak trafiłeś na "wadliwe ip" to będą w równych odstępach czasu co 5-6 sekund gubione pingi, net będzie mulił. Jak trafisz w dobry to nie zgubi ani jednego, wystarczy przetestować przez jakieś pół minuty.
Nie jest to związane z obciążeniem sieci, jeżeli ktoś jeszcze to potwierdzi to wg mnie jest to globalna awaria lub nieprawidłowa
konfiguracja po stronie operatora.
78.30.108.81 - bad
78.30.108.204 - bad
78.30.108.229 - bad
78.30.108.236 - bad
78.30.109.39 - bad
78.30.109.134 - bad
78.30.109.195 - bad
78.30.110.6 -bad
-------------------------------
78.30.120.232 - ok
78.30.121.67 - ok
78.30.121.107 -ok
78.30.122.40 - ok
78.30.122.74 - ok
78.30.122.75 - ok
78.30.123.17 - ok
78.30.123.169 - ok
78.30.123.208 - ok
Jakaś prawidłowość w tym jest - problem dotyczy puli 78.30.108.0 - 78.30.111.255.
Później sprawdzę czy adresy z tej puli są routowalne, czy też są już za NATem 1:wiele.
Fajnie by było gdyby ktoś kto ma modem kategorii 10 zgłosił to do aero i napisał, że problem występuje tylko w tej puli adresów.