Wymiana SIM, Poczta Polska, frustracja i prośba o radę

Wszystko na temat sieci Aero2 i usługi bezpłatnego dostępu do internetu BDI. Zasięg, wiadomości, problemy, informacje techniczne, różne pytania. Jak działa BDI, do kiedy będzie działał bezpłatny internet, jak uzyskać kartę, konfiguracja, opinie, testy, problemy techniczne.
sowiq
Początkujący forumowicz
Posty: 5
Rejestracja: 17 wrz 12, 11:17
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Wymiana SIM, Poczta Polska, frustracja i prośba o radę

Post autor: sowiq »

Drodzy forumowicze,
na początku chciałbym wyrazić moją frustrację tym, jak to "firma" Aero2 utrudnia dostęp do swoich usług, które w zamian za pewne korzyści zobowiązali się świadczyć za darmo. No to jest po prostu jakaś pier%$^na kpina! Od samego początku traktują ludzi jak idiotów, specjalnie jak najbardziej opóźniają każdą swoją reakcję, oby tylko jak najmniej osób chciało korzystać z usług, które i tak muszą udostępniać!

Zacznę od tego, że na pierwszą kartę SIM czekałem niecałe 2 miesiące. Dostałem ją w okolicach lutego. Od tamtej pory trochę się zmieniło, m.in. nie pracuję już w firmie, na której adres zamówiłem kartę.

10.09 dostałem maila, że została do mnie wysłana nowa karta SIM. Oczywiście żadnych informacji o adresie wysyłki (sam już nie pamiętałem gdzie przysyłali mi pierwszą kartę). Na maila z pytaniem na jaki adres mi wysłali ową kartę do dzisiaj nie doczekałem się odpowiedzi. Na szczęście w mailu był numer listu poleconego, więc byłem w stanie wyśledzić przesyłkę na stronie Poczty Polskiej. Przejechałem pół Warszawy żeby dojechać do placówki, gdzie ów list teoretycznie miał się znajdować i dowiedziałem się, że tam go nie ma, ale żebym sprawdził na innej poczcie. Tam, już nieco wkurzony dowiedziałem się, że list został odesłany do nadawcy, bo nie można było mnie namierzyć.

Od tamtej pory wysłałem kilka maili i próbowałem kilkanaście razy dodzwonić się pod numer podany na stronie (+48 720 00 88 88). Na maile oczywiście żadnej odpowiedzi ani innej reakcji, mój telefon po wybraniu numeru wyświetla tylko 'Przerwano' - nie ma nawet jednego sygnału.

I teraz moje właściwe pytanie. W jaki sposób można się skontaktować z "firmą" Aero2? Jakoś nie mam ochoty zrywać się z pracy, żeby jechać do nich osobiście i dowiedzieć się, że mogę się pocałować w dupę, bo coś... Czy jest jakiś sprawdzony sposób na wyciągnięcie im z gardła mojej karty SIM?

Z góry dzięki za odpowiedzi.
KS
Awatar użytkownika
stal
Często tu zagląda
Posty: 30
Rejestracja: 17 gru 11, 14:13
Lokalizacja: Malbork
Kontakt:

Post autor: stal »

Nie ma co się pier.. ić i skontaktuj się z UKE . Opisz sytuację co i jak i zadziałają ;)
sowiq
Początkujący forumowicz
Posty: 5
Rejestracja: 17 wrz 12, 11:17
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sowiq »

Historia ma ciąg dalszy.

W ubiegły piątek (21.09) dostałem maila z informacją, że
"przesyłka polecona z nową kartą SIM Aero2 BDI została do nas zwrócona z powodu błędnego/nieaktualnego adresu"
i informacją, że teraz to ja mogę sobie odebrać kartę osobiście albo tym razem zapłacić za wysyłkę z własnej kieszeni (no bo to przecież przeze mnie adres wysyłki był nieaktualny, nieprawdaż?).

Tym razem podjadę po kartę osobiście, bo nie mam zamiaru znów szukać jej po różnych pocztach, ale jak proponował stal, zamierzam też napisać maila do UKE. Pożyjemy - zobaczymy.

KS
cpt. Nemo
Stały bywalec
Posty: 385
Rejestracja: 27 gru 11, 0:14
Lokalizacja: Warszawa Bielany
Kontakt:

Post autor: cpt. Nemo »

Ale w czym problem?
Zainteresowany we własnym interesie powinien dbać o aktualizacje swoich danych.
Ja tu widzę nie ich wine a tylko Twoje zaniedbanie.

Wysyłane z mojego GT-P1000 za pomocą Tapatalk 2
Wprawdzie Konstytucja gwarantuje wolność wypowiedzi, ale nie gwarantuje wolności po wypowiedzi...
sowiq
Początkujący forumowicz
Posty: 5
Rejestracja: 17 wrz 12, 11:17
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sowiq »

Oczywiście, masz rację. Z tym że:
1. Nie spodziewałem się wysyłki nowej karty SIM. Informację o tym dostałem już po fakcie wysłania przez Aero2 listu.
2. Nie otrzymałem informacji na jaki adres została ona wysłana (nawet po wysłaniu zapytania)
3. Nie było żadnej opcji kontaktu telefonicznego ani mailowego (połączyć się nie mogłem, na maile nikt nie odpisuje)
cpt. Nemo
Stały bywalec
Posty: 385
Rejestracja: 27 gru 11, 0:14
Lokalizacja: Warszawa Bielany
Kontakt:

Post autor: cpt. Nemo »

Jak to sie nie spodziewales ?
Trabiono tu u nas, Aero2 raczej nie ma czasu kazdego uprzedzac, wyszukiwac jego adres, odbierac stale telefony. Ma zdecydowanie za malo pracownikow na takie fanaberie. Wszystko zapewne zalatwilo oprogramowanie.
Mi sie akurat tak trafilo ze sporo przed akcja wymiany kart pytali mnie mailem o aktualny adres, pytali w taki sposob ze spuscilem ich na drzewo piszac ze moga go sobie znalezc u siebie w kwestionariuszu ktory im wypisalem. Znalezli dali rade i wyslali do mnie, karta doszla tak jak powinna wedlug adresu ktory jest aktualny. Dzwonilem do nich jak przyszly pierwsze kartay a o pozostalej ni widu ni slychu. Dodzwonilem sie po jakichs pietnastu minutach. Moze mialem szczescie ?
Mozna oczywiscie sprawdzic w regulaminie uslugi czy sa zobowiazani dyzurowac przy telefonie i sprawdzac maile ? Bo moze np. nie sa ?
grzech1991
Stały bywalec
Posty: 289
Rejestracja: 5 mar 12, 12:52
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: grzech1991 »

sowiq pisze: Oczywiście, masz rację. Z tym że:
1. Nie spodziewałem się wysyłki nowej karty SIM. Informację o tym dostałem już po fakcie wysłania przez Aero2 listu.
2. Nie otrzymałem informacji na jaki adres została ona wysłana (nawet po wysłaniu zapytania)
3. Nie było żadnej opcji kontaktu telefonicznego ani mailowego (połączyć się nie mogłem, na maile nikt nie odpisuje)
1. Fakt, ale wiadomo, że aero leci sobie w kulki i wystarczyło od czasu do czasu przeglądać strony tematyczne. O wymianie wiadomo już od dawna. Chociaż fakt, że za późno poinformowali to się zgodzę.
2. Wróć uwagę, że firmę obowiązuje ochrona danych osobowych po drugie jak nie pamiętasz gdzie mieszkasz to Twoja sprawa.
3. Maile to aero do Ciebie wysyła, nigdy na odwrót :P
Obrazek Obrazek
sowiq
Początkujący forumowicz
Posty: 5
Rejestracja: 17 wrz 12, 11:17
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sowiq »

Koledzy,
macie rację, trochę zaniedbałem sprawę, ale nie korzystałem z Aero na tyle często, żeby się tym tematem jakoś mocno interesować.

Poza tym ile Aero ma obecnie klientów? Nie sądzę, że więcej niż 100k. Wystarczyłby jakiś prosty system WWW napisany przez gimnazjalistę - uwierzytelnianie np. przez PESEL i numer seryjny karty SIM. I tylko informacja mailowa tydzień przed wysyłką: "Sprawdź tu i tu swój adres, będziemy wymieniać karty". Może troszkę uprościłem, ale zasada pozostaje ta sama. Nawet niektórzy sprzedawcy na Allegro mają takie systemy pozwalające na edycję adresu wysyłki. Trzeba tylko trochę chęci. Ale Aero nie zależy przecież na ułatwianiu dostępu do swoich usług. Przynajmniej dopóki są "darmowe" (a wiadomo, że nie są, bo przecież takie były warunki przetargu, który wygrali).

Co do "nie pamiętasz gdzie mieszkasz", to nie było tak. Pierwszą kartę zamówiłem na adres firmy, w której pracowałem. Już tam nie pracuję, więc listonosz mnie nie zastał. Ale i tak nie miałbym czasu na jakąkolwiek reakcję, bo maila od Aero dostałem już po wysłaniu przez nich listu.

Dzisiaj wybiorę się do nich osobiście. Jeśli nie będzie kolejek, 1.5 godziny w plecy.
ODPOWIEDZ
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post