Zamówienie po rezygnacji
-
- Początkujący forumowicz
- Posty: 1
- Rejestracja: 19 kwie 14, 23:17
- Lokalizacja: Nadarzyn
- Kontakt:
Zamówienie po rezygnacji
Witam, rok temu byłem w trakcie zamawiania areo2, lecz w pewnym momencie zrezygnowałem. Teraz chciałbym ponownie zamówić kartę areo2. Co muszę wykonać by otrzymać możliwość ponownego zamówienia ? Przy rejestracji wyskakuje mi błąd, że mój PESEL został wcześniej użyty i nie mogę sfinalizować rejestracji, proszę o pomoc
Hmmm, w takiej sytuacji preferowałbym skonsultować się z bok aero2 , myślę że powinno się znaleźć jakieś rozwiązanie z tej sytuacji.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Pomogłem? Daj +
bok na emaile nie odpowiada zostaje więc telefon
Po prostu dokończ zamówienie tamto.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatni post